Drifti forklarer

Sertifisering

22.07.2024 Eyolf Strømme-Svendsen

Drifti forklarer

Sertifisering

22.07.2024 Eyolf Strømme-Svendsen

Drifti forklarer

Sertifisering

22.07.2024 Eyolf Strømme-Svendsen

Prøv Drifti gratis i 10 dager!

Hva er sertifisering?

Sertifisering er en formell prosess hvor en virksomhet eller enkeltperson blir anerkjent for å oppfylle spesifikke standarder eller krav innenfor sitt felt.

Typer sertifiseringer

  • ISO-sertifiseringer: Internasjonale standarder for kvalitet og miljøstyring.

  • BREEAM/LEED: Sertifiseringer for bærekraftige bygninger.

  • Fagbrev: Sertifiseringer for håndverkere og fagarbeidere.

Fordeler med sertifisering

  • Kvalitet: Bekrefter at virksomheten oppfyller høye standarder.

  • Troverdighet: Øker tilliten hos kunder og samarbeidspartnere.

  • Konkurransefortrinn: Gir et konkurransefortrinn i anbudsprosesser.

Hva er sertifisering?

Sertifisering er en formell prosess hvor en virksomhet eller enkeltperson blir anerkjent for å oppfylle spesifikke standarder eller krav innenfor sitt felt.

Typer sertifiseringer

  • ISO-sertifiseringer: Internasjonale standarder for kvalitet og miljøstyring.

  • BREEAM/LEED: Sertifiseringer for bærekraftige bygninger.

  • Fagbrev: Sertifiseringer for håndverkere og fagarbeidere.

Fordeler med sertifisering

  • Kvalitet: Bekrefter at virksomheten oppfyller høye standarder.

  • Troverdighet: Øker tilliten hos kunder og samarbeidspartnere.

  • Konkurransefortrinn: Gir et konkurransefortrinn i anbudsprosesser.

Hva er sertifisering?

Sertifisering er en formell prosess hvor en virksomhet eller enkeltperson blir anerkjent for å oppfylle spesifikke standarder eller krav innenfor sitt felt.

Typer sertifiseringer

  • ISO-sertifiseringer: Internasjonale standarder for kvalitet og miljøstyring.

  • BREEAM/LEED: Sertifiseringer for bærekraftige bygninger.

  • Fagbrev: Sertifiseringer for håndverkere og fagarbeidere.

Fordeler med sertifisering

  • Kvalitet: Bekrefter at virksomheten oppfyller høye standarder.

  • Troverdighet: Øker tilliten hos kunder og samarbeidspartnere.

  • Konkurransefortrinn: Gir et konkurransefortrinn i anbudsprosesser.